Uppsagd.

Från 31/12-2010 är jag arbetsbefriad från mitt nuvarandra jobb, blev idag uppsagd. Liksom som tio andra personer kommer bli inom kort. Väldigt tråkig nyhet men jag ser det som ett nytt äventyr och det känns faktiskt helt okej! Kommer sakna kollegorna men fick ett bra avgångsvederlag.

Har varit i kontakt med flera personer angående jobb så det ska inte vara några problem att få en ny anställning någonstans. Så jag hoppas att börja 2011 med ett härligt, nytt och fräshigt jobb! Har även massor med semesterdagar kvar att ta ut så ska försöka ta lite ledigt och få andas ut, 2010 har varit ett väldigt arbetsbelastat år både med innebandyn, jobb och nattklubben så nu ska jag njuta.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inom snar framtid kommer det öppnas många nya dörrar och möjligheter för dig, du är grymt duktig!!

2010-11-23 @ 10:16:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se