jobb å jobb!

Papper hit och papper dit, muggar lite varstans- en vanlig dag på jobbet minst sagt!
Sitter nu på Huhtamäki's kontor på Sjöviksbacken och jobbar på klockan slår snart fyra och det innebär att det bara är 30 minuter kvar innan jag ska röra mig hemåt, skönt? Ja väldigt! Skriver inte så mycket här längre då jag har fullt upp med all träning och jobb det är nämligen så att vi har premiär för en ny krog på fredag som innebär mycket planering, inbjudningar och annat. Fredagen kommer bli AWESOME x 10!
Papper hit och papper dit, muggar lite varstans- en vanlig dag på jobbet minst sagt!
Sitter nu på Huhtamäki's kontor på Sjöviksbacken och jobbar på klockan slår snart fyra och det innebär att det bara är 30 minuter kvar innan jag ska röra mig hemåt, skönt? Ja väldigt! Skriver inte så mycket här längre då jag har fullt upp med all träning och jobb det är nämligen så att vi har premiär för en ny krog på fredag som innebär mycket planering, inbjudningar och annat. Fredagen kommer bli AWESOME x 10!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se