Fin din tid

Att finna tid...
-"Vill man så kan man."

Alltid den ständiga frågan om tid hit och dit och man ska ta sig an massa saker.

Tyvärr så kan jag inte alltid ta den tid som folk begär av mig, jag satsar på min karriär med jobb och träning och det är alltid prio ett, folk säger "vill man så kan man" men så är inte alltid fallet, jag jobbar och tränar dygnet runt med vanliga jobbet, innebandyn och gymmet samt nattklubben. Så ibland kan de vara svårt när man har en timme på sig mellan jobb och träning för att sedan komma hem sent för att sova innan man ska upp igen, det är svårt och det måste folk inse och inte slänga skit på en bara för man kanske inte kan ge den tiden människor vill/behöver.

Även fast jag vill så kanske jag inte alltid kan, sådesså. Men nu valde du de du gjorde och så får de sånafall bli. 

 



By the way!
Vet att jag suger på att blogga, men de blir bättre! :-)


Kommentarer
Postat av: C zintel

ja du suger verkligen på att blogga :D

2011-01-07 @ 13:04:05
URL: http://zintel.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu fick jag ont i magen :( jag menar inte att slänga skit på dig (förlåt för att du upplever det så) men jag tycker ju att det är otroligt påfrestande när du säger en sak men gör en annan typ hela tiden! och om du nu tycker och känner att du jobbar o tränar dygnet runt så är det ju rätt uppenbart att det inte finns någon tid för mig, eller hur? då räcker det ju inte även om du säger att du faktiskt vill? finns ingen tid så går det inte framåt. men hoppet är det sista som överger en, iaf mig... :) och jag ger mig inte - vill man så kan man!

2011-01-09 @ 12:24:47
Postat av: Pernilla

He's alive!!! ;D <3

2011-01-11 @ 15:12:05
URL: http://pernillamansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se