stranden...


Saknar känslan av att gå barfota på en sandstrand, saknar känslan av en kall öl i handen när solen steker över kroppen,  men jag får sakna det för här sitter man med en kopp kaffe som knappt smakar kaffe, maskinen gav mig en kopp med blaskigt kaffe och ingen konstgjord mjölk - Men bitter är jag ju inte framför allt inte när man lyckades skava bort allt skinn under vänster stortå så man knappt kan gå. 

Nio dagar kvar, Robin, nio dagar sen bär det av mot Milano för att leva som en kung i några dagar - shopping, vän, fotboll och en del fest - jag ser framemot det väldigt mycket!

Nu ska jag njuta av mitt varma, blaskiga kaffe utan mina magiska droppar mjölk..
Kärlek, ÄR KÄRLEK!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se