Trodde båten skulle sjunka!



Helgen över, men för fort gick det... Vilken fart(tygs)fylldhelg!

Min fredag började med två möten, ett vid t-centralen och det andra vid Globen slutade med att jag åt lite Mcdonalds som uppladdning inför en kryssning som skulle bli till en kryssning som ingen annan upplevt. Vid halv två kom Jack förbi mig och vi drog ett par öl och DJ:ade innan det var dags att packa ner allt grejsimojjs så vi kunde åka mot Frihamnen för att möta upp resterande av grabbarna. Laddade och klara mötte vi ett par ölsupandes pojkar som var lika laddade som Jack och mig och redan då visste man att det skulle spåra som aldrig förut, haha! Underbart love it! Vi träffade även på Ida, Lina, Sabina å Linnda vilket var trevligt ;)

Festen kunde börja och alkoholen förtärdes relativt jävla bra, träffade massvis med nytt folk och fredagen var underbar lika så lördagen men tiden gick väldigt snabbt och söndagen var kommen och vakten knackade på.. - "Dags att kliva av nu grabbar" Ahaja, då var vi i land och dags att kliva upp och packa, haha! Ah vet inte vad jag ska säga men tror nog vi befinner oss på samma kryssning om ett år igen !

Tack för en underbar helg alla gamla och även nya vänner norden över! ;)









Kommentarer
Postat av: Robert

Svennebanan

2010-11-16 @ 09:43:16
Postat av: Robin

Robert - jag tog en kula för dig! ;D

2010-11-16 @ 10:06:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se