It's a little too late to say that you're sorry now



Motivationen på morgonen är inte skyhög just nu, att göra ett bra jobb varje dag vill man alltid göra men ibland så känns det meningslöst och man behöver en ny utmaningar. Ungefär som Zlatan sa i sin intervju, man vill gör sin bästa match men det går inte - man kämpar man gör allt men man får inte till det.


It's a little too late to say that you're sorry now
You kicked me when I was down
Fuck what you say, just (don't hurt me, don't hurt me no more)
That's right bitch: and I don't need you, don't want to see you
Bitch you get (no love)
You show me nothing but hate
You ran me into the ground

But what comes around goes around




 

 

 

Kommentarer
Postat av: Henrikmia

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 13:29:08
URL: http://henrikmia.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se