In the sky..

Wehoooooooooopa!

Då var det snart fredag och helg, heeeeeeelt sinnes!

Schemat är fullspäckat och planerna går inte ihop för fem öre! Men nu har jag klippt mig lite iallafall! Lina var snäll och kom förbi mig igår och gjorde sitt yttersta för att få mig nöjd och ja det blev jag men jag vill ha det ännu kortare tror jag, eller vet inte! Man borde få välja en frisyr så får man ha den utan att det växer ut eller ner eller in eller ah ni förstår....

Fredagen kommer att vara full av planer och skoj, börjar med en vanlig arbetsdag sen är det bara hem och ladda och slänga i sig mat för 19.45 är det nersläpp i Eriksdalshallen, japp innebandymatch har jag! Sen efter den så ska jag skynda mig till The Bridge för jobb - lite roligt att jobba imorgon då hela mitt företag är där på julbord, så det blir party och dans för hela slanten för dom! Men arbetsnarkoman som man blivit så är det jobbet som går före festen men efteråt så ska jag nog dra ett par järn och njuta av livet! Men blir nog ganska lugnt för på lördag kl 14.00 så har vi inomhus fotbollsmatch som jag ska vara med på, första för i år! Vidare sen blir det nog kalas med grabbarna, en hel lördag med öööl och fotboll, great!

Söndagen blir nog en mysig tacokväll hemma bara - SJUKT sugen på taco! ;-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du struntar i att sitta och runka hela tiden så ska du nog få ihop helgen!

2010-12-02 @ 10:48:53
Postat av: Robin

Anonym - ja sant får lägga det på minnet så kanske jag får ihop helgen! Katjing!

2010-12-02 @ 12:31:16
URL: http://www.robincarlsson.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se