Don't stop me now!

Fest hit och fest dit, dagarna i ända är en ren fest. Såååå Don't stop me now!

Helgen var minst sagt fart fylld, fest var dag och match hit och match dit som slutade 7-7 - vi låg under med 7-2 inför sista period och lyckades med väldigt fint och skickligt spel få det till lika och till och med nära och vinna men tyvärr så hade vi inte huvudet med oss i dom två första perioderna vilket gjorde att vi tappade en hel del kassar, inte bra men nu är det juluppehåll och då blir det gymmet för att köra lite rehab på kroppen som inte mått allt för bra senaste tiden pga skador hit och dit!

Men det var en rolig och jobbig helg måste jag erkänna lite för mycket av det goda kanske? Japp så säger vi!

Gårdagen fick bli rehab hos Elin som bjöd på hemmagjord pizza i Tullinge, mycket god fick med mig matlåda också snäll som hon är! Ne nu har jag inte tid att skriva här då jag måste ner på lagret och plocka ihop massa reservdelar som ska tillbaka till Tyskland, mindre roligt men måste få det klart innan jag slutar här har jag lovat så bara kämpa på! Annars idag blir det antingen lite skoj innebandy eller fotboll med laget eller gym beror på hur många vi blir ikväll då det inte är någon obligatorisk träning men vi har ändå träningstiden kvar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se