*Brrrr*

Sitter på kontoret och fryser, man måste alltid ha en tjocktröja med sig hit, det är svinkallt! Men näää idag hoppade jag över det och har bara en t-shirt vilket betyder frosa.... Usch, måste hämta en kopp kaffe till så man håller värmen.. Men men! Medans jag fryser så sitter en kollega bakom mig näst intill mitt skåp/byrå med en fläkt och tycker det är varmt... det är bara helt sjukt!

Igår fick jag "reda" på en sak jag troligen redan visst, var lite roligt - tyder igen på vilka falska människor det finns. Det känns skönt att man inte är inblandad i saker och ting utan man lever sitt liv med vännerna och njuter av det!
Men man ska i och för sig inte tro på allt man hör och så men ibland måste man kanske det då det inte finns någon motsats till det hela.

Denna vecka kommer bestå av träning och jobb som vanligt, kanske lite julbak med Elin på onsdag annars inga planer, måste få min häl bra igen så man kan ge allt på matcherna/träningarna, har gått på smärtstillande nu i en vecka för att kunna fullfölja innebandyn.

Snart är det nyår, vad händer då?

Jag vill äta middag med grabbarna och sen på någon rolig fest - eller ska man ta in på Tott hotell i Åre över nyår? Hmm! några förslag nån? Blir det någon nyårs kyss? :-)

Dags att jobba vidare även fast motivationen inte finns där för fem öre och inte heller är Bente eller Kristina här som man kan skoja med, usch tråk måndag på jobbet - tråk jobb, vill byta nu så man får lite ny motivation att jobba. Usch bush!

Denna låt har fastnat på mitt huvud, försvinner inte men så är det ju med Seek Bromance också...Minnen, minnen återigen minnen.




Bruno Mars - Grenade Tim Berg - Seek Bromance
Kommentarer
Postat av: angelique

tycker du ska göra som flera av mina kompisar och ta dig till oslo :) jag jobbar dock men ni kan komma till jobbet och festa så hakar jag på så fort jag slutat! :D

2010-12-07 @ 19:00:22
URL: http://aangelique.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se