Jobb, mässa, två timmars badminton

Som rubriken lyder så har de varit en fartfylld dag med jobb fram till lunch och där efter bar de iväg till Kista mässan för att ta lärdom från våran monter vi hade samt provsmaka massa mat och annat, var lärorikt och roligt även fast man gick runt ensam. Efter mässan så gick jag förbi mitt gamla jobb Agfa Healthcare och hälsade på, riktigt roligt att se alla gamla ansikten och alla var glada att se mig vilket var roligt, haha! Dom var mitt uppe i flytt så sista dagen på kontoret så var lite kaos där men skoj var det iallafal! Vidare där efter blev det tacobar vid Slussen för att ladda inför badmintonen vi skulle lira ute i Orminge kl 19.00, slut som person var man och bättre blev det inte, så fick rejält med stryk av innebandypolarna, dock vill jag revanch känner att jag skulle kunna prestera bättre än jag gjorde idag! Men men så ere! Nu ligger jag i soffan helt DÖD och det är snart dags för sängen! Hoppas ni haft en bra dag! ;-)
Avslutar med en låt, till minne av min morfar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin

Blogg listad på Bloggtoppen.se